nowoczesne koncepcje zarządzania ebook
Liczba pozycji: 6
Nowoczesne koncepcje zarządzania – ebook
Opracowanie zbiorowe
Nowoczesne koncepcje zarządzania to monografia zrealizowana jako pokłosie VI Międzynarodowej Konferencji Naukowej GOSPODARKA – ZMIANY – ZARZĄDZANIE 2018.Data dostępności:
Data publikacji:
Dekalog współczesnego zarządzania. Najnowsze nurty, koncepcje, metody – ebook
Krzysztof Łobos Daniel Puciato
Dekalog współczesnego zarządzania to książka, która wyznacza nowe trendy w nauczaniu koncepcji i metod zarządzania. Autorzy celowo pomijają w niej powszechnie znane podejścia, które można byłoby już zaliczyć do historii nauk o zarządzaniu, akcentując jednocześnie nowoczesne aspekty problematyki. Praca zawiera szczegółową charakterystykę rożnorodnych metod i technik zarządzania, które zostały uporządkowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości – ebook
Kazimierz Perechuda
Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy ,,czują" na czym ono polega, ale mało kto wie jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narzędzi zarządzania. Właśnie te nowoczesne formy organizacyjne i narzędzia zarządzania są omówione w niniejszej książce. Obok tradycyjnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Historia myśli politycznej i prawnej – ebook
Hubert Izdebski
W podręczniku ,,Historia myśli politycznej i prawnej" przedstawione zostały zagadnienia dotyczące m.in.: idealistycznej nauki Platona o państwie, filozofii prawa Immanuela Kanta, rozwoju myśli liberalnej, pozytywizmu prawniczego w XIX i XX w., współczesnych teorii prawa natury. Piąte wydanie zostało rozszerzone o takie kierunki jak: republikanizm i nowoczesne koncepcje zarządzania publ...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie marketingowe – ebook
Grażyna Rosa
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury. Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań – ebook
Joanna Łodziana-Grabowska Jan W. Wiktor
Książka prezentuje nowoczesne, interdyscyplinarne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury. Zawartość opracowania obejmuje...Data dostępności:
Data publikacji: